فروشگاه اینترنتی آرکا

خرید اینترنتی محصولات جدید و کابردی

فروشگاه اینترنتی آرکا

خرید اینترنتی محصولات جدید و کابردی

  • ۰
  • ۰


خرید اینترنتی ست لباس بایرن مونیخ شماره ۱۰

خرید اینترنتی ستت لباس بایرن مونیخ شماره ۱۰ از فروشگاه آرکاشاپ

خرید لباس مردانه,خرید پوشاک مردانه,خرید لباس زنانه,خرید پوشاک زنانه

خرید اینترنتی ست لباس بایرن مونیخ

اگر طرفدار تیم بایرن مونیخ هستید این پست را دنبال کنید. در این پست می خواهیم برای هواداران تیم آلمانی بایرن پیراهن یکی از بهترین های این تیم را برای فروش قرار دهیم. بله آرین روبن یکی از بازیکن های محبوب تیم بایرن هست که همیشه با بازیهای خوبش چشم همگان رو به خودش خیره می کنه. اگه این بازیکن رو دوست دارید می تونید لباسشو خریداری کنید. پوشاک را از سایت آرکاشاپ بخواهید

ویژگی های کلیدی:

پیراهن بایرن مونیخ شماره ۱۰

شورت ورزشی بایرن مونیخ شماره ۱۰

نوع آستین پیراهن:کوتاه

سایز بندی: m, L,XL,XXL

لوگوی باشگاه و بند لباس کاملا دوخته شده

جنس:فلامنت-نخ صنعتی

قابل شستشو

نوع چاپ:لیزری

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۰۵۵۹۲۰۳۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۳۶۰۰۰ تومان

خرید پستی لباس مردانه,خرید پستی لباس زنانه,خرید پستی لباس پسرانه,خرید پستی لباس دخترانه

معرفی محصول :

برای خرید لباس وین رونی به لینک زیر بروید

خرید پستی تیشرت و شلوارک بارسلونا

lebas bayrn munikh6

باشگاه فوتبال بایرن مونیخ (به آلمانی: Fußball-Club Bayern München) باشگاه فوتبال آلمانی است که در مونیخ پایتخت ایالت باواریا قرار دارد. بایرن به عنوان موفق‌ترین باشگاه فوتبال در آلمان و هم اکنون در جهان شناخته شده است، که موفق به کسب ۲۴ قهرمانی بوندسلیگا و ۱۷ قهرمانی در جام حذفی آلمان شده است. بایرن در سال ۱۹۰۰ میلادی توسط ۱۱ فوتبالیست که در راس آن فرانتس جان تاسیس شد. اگرچه بایرن برای اولین بار در سال ۱۹۳۲ قهرمان آلمان شد، در اولین دوره بوندسلیگا که در سال ۱۹۶۳ آغاز شد بایرن برای مسابقات انتخاب نشد.

lebas bayrn munikh2 lebas bayrn munikh3

بهترین دوران تاریخ باشگاه به اواسط دهه ۷۰ میلادی بر می‌گردد که بایرن تحت کاپیتانی فرانتس بکن‌باوئر موفق به ۳ قهرمانی پشت سر هم(۱۹۷۶-۱۹۷۴) در لیگ قهرمانان اروپا شدند. در مجموع بایرن ۱۰ بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده هست که موفق به قهرمانی در ۵ بار آن شده است. آخرین قهرمانی باشگاه در سال ۲۰۱۳ است که با فتح سه‌گانه همراه شد . بایرن همچنین موفق به یک قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی درجام برندگان جام اروپا و دو قهرمانی درجام باشگاه‌های جهان شده است که به عنوان یکی از پر افتخارترین تیم های اروپایی در سطح جهان بعد از رئال مادرید مطرح شده است. از زمان تاسیس بوندسلیگا بایرن موفقترین تیم بوده و با قهرمانی در ۲۳ تای آن که ۵ قهرمانی آن مربوط به یک دهه قبل است.

lebas bayrn munikh5

lebas bayrn munikh4

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۰۵۵۹۲۰۳۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۳۶۰۰۰ تومان

خرید پستی پوشاک پسرانه,خرید اینترنتی پوشاک پسرانه,خرید پستی پوشاک دخترانه,خرید اینترنتی پوشاک دخترانه

  • ۹۵/۰۳/۲۱
  • هادی س.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی